Дистанційне навчання для учнів 5 - 11 класів

Дистанційне навчання для учнів 5 - 11 класів

Шановні батьки та учні.

Адміністрація закладу освіти повідомляє, що з 27.04.2020 р. по 11.05.2020 р. запроваджується дистанційне навчання з усіх предметів шляхом спілкування через e-mail, Viber, Telegram. Завдання відправлятимуться згідно діючого розкладу занять.

Англійська мова. Вода А. О. Завантажити завдання для учнів 5, 7, 9 класів (06.04- 29.05) 

Англійська мова. Шевченко К.В. Завантажити завдання для учнів 1-4, 6, 8, 10, 11 класів (06.04- 29.05) 

Українська мова. Пилипено Ю.М. Завантажити завдання для учнів 5, 7, 10 класів (06.04- 29.05) 

Українська мова. Железняк Т.М. Завантажити завдання для учнів 6, 8, 9, 11 класів (06.04- 29.05) 

Українська література. Пилипено Ю.М. Завантажити завдання для учнів 5, 7, 10 класів (06.04- 29.05) 

Українська література. Железняк Т.М. Завантажити завдання для учнів 6, 8, 9, 11 класів (06.04- 29.05)

Фізика. Астрономія. Макарець В.І. Завантажити завдання для учнів 9, 11 класів (03.04-29.05)

Фізика. Макарець О.В. Завантажити завдання для учнів  7, 8 10 класів (03.04-29.05)

Зарубіжна література. Іванченко О.Г. Завантажити завдання для учнів 5, 6, 10 класів (06.04 – 29.05)

Зарубіжна література. Демченко О.В. Завантажити завдання для учнів 7 – 9, 11 класів (06.04 – 29.05)

Фізична культура. Кондратенко В.П. Завантажити завдання для учнів 5-11 класів (06.04.2020 по 29.05.2020)

Фізична культура. Кондратенко В.П. Завантажити план роботи керівника гуртка (06.04.2020 по 29.05.2020)

Хімія. Міщенко Г.М. Завантажити завдання для учнів 7 – 11 класів (30.03- 29.05) 

Основи здоров’я. Міщенко Г.М. Завантажити завдання для учнів 5 – 9 класів (06.04- 29.05) 

Географія. Кондратенко Л.В. Завантажити завдання для учнів 6 – 11 класів (12.03- 29.05) 

Біологія. Кондратенко Л.В. Завантажити завдання для учнів 6 – 11 класів (06.04- 29.05) 

Біологія. Міщенко Г.М. Завантажити завдання для учнів 10 класу (09.04- 29.05) 

Природознавство. Макарець О.В. Завантажити завдання для учнів 5 класу (06.04- 29.05) 

Трудове навчання. Макарець О.В. Завантажити завдання для учнів 10 класу (06.04- 29.05) 

Математика. Макарець О.В. Завантажити завдання для учнів 5 класу (06.04- 29.05) 

Математика (Алгебра та Геометрія). Макарець О.В. Завантажити завдання для учнів 10 класу (06.04- 29.05) 

Математика (Алгебра та Геометрія). Видиш Л.О. Завантажити завдання для учнів 6, 7, 8, 11 класів (06.04- 29.05) 

Математика (Алгебра та Геометрія). Іванченко Л.М. Завантажити завдання для учнів 9 класу (06.04- 29.05) 

Суспільні дисципліни. Ніколаєнко О. Л. Завантажити завдання для учнів 5-11 класів (06.04- 29.05) 

Історія. Дунай С.П. Завантажити завдання для учнів 6, 8 класів (30.03- 29.05) 

Музичне мистецтво. Котьолкін Б.О. Завантажити завдання для учнів 1-9 класів (04.05- 29.05) 

 

Початкові класи:

4 клас. Личман В.П. Завантажити завдання для учнів 4 класу (06.04- 29.05) 

3 клас. Нікітенко О.М. Завантажити завдання для учнів 3 класу (01.04- 29.05) 

2 клас. Котенко С.О. Завантажити завдання для учнів 2 класу (06.04- 29.05) 

1 клас. Санжаревська А.І. Завантажити завдання для учнів 1 класу (06.04- 29.05) 

Онлайн-уроки для учнів 5-11 класів

https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA/videos


Відеоуроки фізика 



 

 


Адміністрація закладу освіти повідомляє, що з 16.03.2020 р. по 03.04.2020 р. запроваджується дистанційне навчання з усіх предметів шляхом спілкування через e-mail, Viber, Telegram. Завдання відправлятимуться згідно діючого розкладу занять.

 

Завантажити матеріал

Англійська мова. Вода А. О. Завантажити завдання для учнів 5, 7, 9 класів (30.03- 03.04)

Фізична культура. Кондратенко В.П.

План роботи керівника гуртка Кондратенка В.П з 12.03.2020 по 03.04.2020

Завантажити матеріали для учнів 5 класу (завдання з 13 березня по 03 квітня 2020 року)

Завантажити матеріали для учнів 6 класу (завдання з 13 березня по 03 квітня 2020 року)

Завантажити матеріали для учнів 7 класу (завдання з 13 березня по 03 квітня 2020 року)

Завантажити матеріали для учнів 8 класу (завдання з 13 березня по 03 квітня 2020 року)

Завантажити матеріали для учнів 9 класу (завдання з 13 березня по 03 квітня 2020 року)

Завантажити матеріали для учнів 10 класу (завдання з 13 березня по 03 квітня 2020 року)

Завантажити матеріали для учнів 11 класу (завдання з 13 березня по 03 квітня 2020 року)


Інструменти спілкування у дистанційному навчанні
Електронна пошта

Електронна пошта – це стандартний сервіс Інтернету, що забезпечує передавання повідомлень, як у формі звичайних текстів, які в інших формах (програмах, графіці, звуках, відео) у відкритому чи зашифрованому вигляді. У системі освіти електронна пошта використовується для організації спілкування викладача й учня, а також учнів між собою.

Соціальні мережі та Viber

Соціальні мережі та Viber дозволяють створювати закриті групи, чати, обговорення тем, завдань, проблем, інформації.

Форум

Форум – найпоширеніша форма спілкування викладача й учнів у дистанційному навчанні. Кожний форум присвячений будь-якій проблемі або темі. Модератор форуму (мережевий викладач) реалізує дискусію чи обговорення, стимулюючи питаннями, повідомленнями, новою цікавою інформацією. Програмне забезпечення форумів дозволяє приєднати різні файли певного розміру. Кілька форумів можна об’єднати в один великий. Наприклад, під час роботи малої групи учнів над проектом, створюються форуми для кожної окремої групи з метою спілкування під час проведення дослідження над вирішенням поставленого для даної групи завдання, потім – обговорення загальної проблеми проекту усіма учасниками навчального процесу (веб-конференція).

Відеоконференція

Відеоконференція – це конференція реального часу в on-line режимі. Вона проводиться у визначений день і в призначений час. Для якісного проведення відеоконференції, як і телеконференції, необхідна її чітка підготовка: створення програм (цим займається мережевий викладач), своєчасна інформація на сайті і розсилка за списком (виконує педагог-куратор). Відеоконференція – один із сучасних способів зв’язку, що дозволяє проводити заняття у «віддалених класах», коли учні і викладач знаходяться на відстані. Отже, обговорення й прийняття рішень, дискусії, захист проектів відбуваються у режимі реального часу. Викладач і учні можуть бачити один одного, викладач має можливість супроводжувати лекцію наочним матеріалом.

Форум

Форум – найпоширеніша форма спілкування викладача й учнів у дистанційному навчанні. Кожний форум присвячений будь-якій проблемі або темі. Модератор форуму (мережевий викладач) реалізує дискусію чи обговорення, стимулюючи питаннями, повідомленнями, новою цікавою інформацією. Програмне забезпечення форумів дозволяє приєднати різні файли певного розміру. Кілька форумів можна об’єднати в один великий. Наприклад, під час роботи малої групи учнів над проектом, створюються форуми для кожної окремої групи з метою спілкування під час проведення дослідження над вирішенням поставленого для даної групи завдання, потім – обговорення загальної проблеми проекту усіма учасниками навчального процесу (веб-конференція).

Блог

Блог – форма спілкування, яка нагадує форум, де право на публікацію належить одній особі чи групі людей. В Інтернет-курсі з мови технології блогу можна використовувати під час навчання у колективі. Наприклад, автор (один учень чи їх група) виконав певне завдання (твір, есе), яке розміщується на сайті свого мережевого щоденника (блогу), потім автор блогу дає можливість іншим учням прочитати і прокоментувати розміщений матеріал. У учнів з’являється можливість обговорення й оцінки якості публікації і коментарів іноземною мовою, що сприяє розвитку мовленнєвих навичок.

Чат

Чат – спілкування користувачів мережі в режимі реального часу, засіб оперативного спілкування людей через Інтернет. Є кілька різновидів чатів: текстовий, голосовий, аудіовідеочат. Найбільш поширений текстовий чат. Голосовий чат дозволяє спілкуватися за допомогою голосу, що під час вивчення іноземної мови у дистанційній формі є важливим моментом. В освітніх цілях за необхідності можна організувати спілкування в чатах з носіями мови. Це реальна можливість мовної практики, яка проводиться у рамках запропонованої для дискусії проблеми, сумісної проектної діяльності, обміну інформацією.

Середовище Classroom

Середовище Classroom дозволяє організувати онлайн навчання, використовуючи відео, текстову та графічну інформацію, різні додатки Google. Вчитель має можливість контролювати, систематизувати, оцінювати діяльність, переглядати результати виконання вправ, застосовувати різні форми оцінювання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *