Результати моніторингу якості освіти

Моніторинг результативності навчання учнів Миколаївського ліцею Миколаївської сільської ради Сумського району Сумської області за 2023/2024 н.р.

Моніторинг освітнього середовища Миколаївського ліцею Миколаївської сільської ради у 2022/2023 н.р.

Моніторинг управлінських процесів у закладі у 2022/2023 н.р.

Моніторинг системи оцінювання здобувачів освіти у 2022/2023 н.р.

Моніторинг педагогічної діяльності у 2022/2023 н.р.

Моніторинг навчальних досягнень за І семестр 2022/2023 н.р.

Моніторинг якості освіти у Миколаївського ліцею

Миколаївської сільської ради Сумського району Сумської області

здійснюється відповідно до :

Порядку проведення моніторингу якості освіти, затвердженого наказом від 16 грудня 2020 року № 54 ;

Положення про порядок проведення моніторингу якості освіти у Миколаївського ліцею Миколаївської сільської ради Сумського району Сумської області, схваленого на засіданні педагогічної ради, протокол №14 від 31.08.2020 р., затвердженого наказом по закладу від 31.08.2020 р. №71-од ;

Програми моніторингових досліджень Миколаївського ліцею Миколаївської сільської ради Сумського району Сумської області, схваленого на засіданні педагогічної ради, протокол №1 від 30.08.2021 р., затвердженого наказом по закладу від 30.08.2021 р. №96-од .

Результати моніторингу якості освіти

за 2017-2018 навчальний рік

Школа І ступеня – 4 класи (51 учень).  З них закінчили навчальний рік:

Клас 

Кількість учнів

 

Рівень досягнень

 

Якість знань

 

Середній бал

Почат.

 

Серед.

 

Дост.

 

Висок.

 

 

1

8

    

 

 

 

2

7

0

2

4

1

71,4%

8,2

3

 

14

0

6

6

2

57,1

8,4

4

 

15

0

6

9

0

60 %

7,7

 

 

  

 

 

 

61,1%

 

8,1

Разом

44

36 атестовано

0

14/

38,9%

19/

52,8%

3/

8,3%

 

 

         Дані таблиці свідчать про те, що найвищий рівень навчальних досягнень в учнів 2   класу (учитель Личман В.П.). У порівнянні з 2016-2017 н.р. якість знань учнів початкових класів підвищилась на 1,6%, відповідно середній бал – на 0,3.

Школа II ступеня – 5 класів, 64 учні , з них закінчили навчальний рік:

клас

 

Кількість

учнів

 

Почат.

 

Серед.

Дост.

 

 

Висок.

 

Якість знань

Середній бал

5

13

0

8

4

1

38,5%

8,2

6

 

12

 

0

 

10

 

2

 

0

 

16,7%

6,6

7

 

20

 

0

 

14

 

5

 

1

 

30%

7,4

8

 

5

 

 0

 

3

 

2

 

0

 

 40%

 

6,8

9

 

14

 

 

 0

 

 10

 

 4

 

 0

28,6%

7,4

Разом

64

0

45/

70,3%

17/

26,6%

2/

3,1%

29,7%

7,3

         Дані таблиці свідчать про те, що найвищий рівень навчальних досягнень в учнів 5   класу. (Класний керівник Путінцева Ю.М.)У порівнянні з 2016-2017 н.р. якість знань учнів середньої ланки  знизилась   на 3,2 %, але середній бал підвищився на 0,2.

         Протягом навчального року адміністрацією школи з метою аналізу ефективності впровадження допрофільного навчання, розподілу варіативної складової навчального плану на 2017/2018 н.р. було вивчено рівень навчальних досягнень з предметів, рівень підготовки учнів до ДПА, проведено анкетування учнів, опитування батьків, обговорення питань профілізації на нарадах.

         Школа III ступеня – 2 класи , 20 учнів, з них закінчили навчальний рік:

клас

Кількість

учнів

Почат.

 

Серед.

 

Дост.

 

Висок.

Якість знань

Середній бал

10

13

0

10

2

1

23,1%

6,6

11

6

1

4

1

0

16,7%

6,6

       

 

Разом

19

1

14

3

1

21,1%

6,6

Дані таблиці свідчать про те, що рівень навчальних досягнень учнів  старшої школи у порівнянні з 2017-2018 н.р. знизився на  0,5 %, а середній бал – на 0,4.

         Моніторинг результатів складання  учнями державної підсумкової атестації в 4,9,11 класах дав змогу виявити:

  • підтвердження учнями під час проходження ДПА річних оцінок;

визначити кількість учнів, які понизили чи підвищили оцінку з певних предметів.

                     Результати  державної підсумкової атестації учнів 4 класу свідчать про якісне засвоєння навчального матеріалу учнями.

з/п

Навчальний предмет

Загальна кількість учнів 4 класу

Кількість учнів, які складали атестацію

Рівень навчальних досягнень

Якість знань

 Ссередній бал

Початковий

Середній

Достатній

Високий

1

Українська мова

15

15

0

3/

20%

11/

73,3%

1/

6,7%

80%

8

3

Математика

15

15

0

2/

13,3%

7/

46,7%

6/

40%

86,7%

8,6

ДПА з української мови в 4- му класі показала, що учні мають достатній рівень мовленнєвих і правописних умінь, практично уміють застосовувати мовні знання. Оцінки підтвердили – 4 учні – 26,7%.

Оцінки знизили – 1 учень – 6,7 % . Оцінки підвищили – 10 учнів –66,6 %

ДПА з математики у 4-му класі показала, що учні на достатньому рівні засвоїли математичні знання. Уміють застосовувати вивчений матеріал під час виконання завдань з багатоцифровими числами, вміють їх порівнювати та знаходити добуток , знають правила обчислення площі прямокутника  і використовують його під час практичних завдань, розв’язують задачі натри дії , знаходять значення числових виразів. Оцінки підтвердили – 2 учні – 13,3%. Оцінки знизили – 1 учень – 6,7 %. Оцінки підвищили – 12 учнів –80 %.

Державна підсумкова атестація за курс базової середньої школи в 9 класі проводилася з української мови (диктант), математики, біології (всі предмети письмово).

Показники державної підсумкової атестації учнів 9-го класу у 2017-2018 н.р наведені в таблиці.

 

Предмет

Загальна кількість учнів 9 класу

Кількість учнів, які складали атестацію

Рівень навчальних досягнень

Якість знань

Початковий

Середній

Достатній

Високий

1

Українська мова

14

14

0

5/

35,7%

7/

50 %

2/

14,3%

64,3%

2

Математика

14

14

0

6/

42,9%

8/

57,1%

0

57,1%

3

Біологія

14

14

0

2/

14,3%

9/

64,3%

3/

21,4%

85,7%

З української мови (учитель Железняк Т.М.) підтвердили результати річного оцінювання 5 учнів (35,7%), 8 учнів (57,1%)  підвищили,  1 учень (7,1%) його знизив на 1 бал. З математики (учитель Видиш Л.О.) 3 учні (21,4%) підтвердили результати річного оцінювання, 11 учнів (78,6%)його підвищили. З біології (учитель Міщенко Г.М.) 2 учні (14,3%) підтвердили результат річного оцінювання, 12 учнів (85,7%) його підвищили.

У 2017-2018 н.р. ДПА для учнів 11 класу  проводилась у формі ЗНО. Найвищий показник якості знань з фізики (учитель Макарець О.В.).  та з англійської мови (учитель Шевченко К.В.). 0% якості знань  з математики  (учитель Видиш Л.О.), біології та географії (учитель Кондратенко Л.В.)

Предмет

Загальна кількість учнів 11 класу

Кількість учнів, які складали атестацію

Рівень навчальних досягнень

Якість знань

Початковий

Середній

Достатній

Високий

1

Українська мова

6

6

1/16,7%

3/ 50%

2/ 33,3%

0

33,3%

2

Математика

6

1

0

1/100%

0

0

0%

3

Історія України

6

5

0

4/80%

1/20%

0

20 %

4

Біологія

6

2

1/50%

1/50%

0

0

0%

5

Географія

6

1

0

1/100%

0

0

0

6

Фізика

6

1

0

0

1/100%

0

100%

7

Англійська мова

6

2

0

1/50%

1/50%

0

50%

З української мови (учитель Железняк Т.М.) підтвердили результати річного оцінювання 4 учні (66,7%), 1 учень (16,7%)  підвищив на 2 бали, а 1 учень (16,7%) його знизив на 1 бал. Оцінку початкового рівня отримала Прокопенко Яна. З математики (учитель Видиш Л.О.) 1 учень (100%) знизив результат річного оцінювання на 1 бал. З біології (учитель Кондратенко Л.В.) 1 учень (50%)  підвищив результат річного оцінювання на 2 бали, 1 учень (50%) – знизили його  на 1 бал. Оцінку початкового рівня отримала Білогурова Світлана. З англійської мови  (учитель Шевченко К.В.) 2 учні (100%)  знизали результати річного оцінювання. Розбіжність складає 3 бали у Бобракова Владислава і 1 бал у Папушенка Романа, що говорить про необ’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів. З історії України (учитель Дунай С.П.) 2 учні (40%) підтвердили результати, 1 учень (20%) – знизив, а 2 учні (40%)- підвищили. З географії  (учитель Кондратенко Л.В.)  1  учень (100%) знизив результат річного оцінювання на 3 бали. З фізики (учитель Макарець О.В.) 1 учень (100%) знизив результат річного оцінювання на 1 бал.

№з/п

Предмет

Учитель

Підтвердили результати річного оцінювання

Підвищили результати річного оцінювання

Знизили результати річного оцінювання

1

Українська мова

Железняк Т.М.

4

1

1

2

Математика

Видиш Л.О.

0

0

1

3

Історія України

Дунай С.П.

2

2

1

4

Біологія

Кондратенко Л.В.

0

1

1

5

Географія

Кондратенко Л.В.

0

0

1

6

Фізика

Макарець В.І.

0

0

1

7

Англійська мова

Шевченко К.В.

0

0

2

Разом

6

4

8