Результати моніторингу якості освіти
за 2017-2018 навчальний рік
Школа І ступеня – 4 класи (51 учень). З них закінчили навчальний рік:
Клас | Кількість учнів | Рівень досягнень | Якість знань | Середній бал |
Почат. | Серед. | Дост. | Висок. | |
1 | 8 | | | | | | |
2 | 7 | 0 | 2 | 4 | 1 | 71,4% | 8,2 |
3 | 14 | 0 | 6 | 6 | 2 | 57,1 | 8,4 |
4 | 15 | 0 | 6 | 9 | 0 | 60 % | 7,7 |
| | | | | | 61,1% | 8,1 |
Разом | 44 36 атестовано | 0 | 14/ 38,9% | 19/ 52,8% | 3/ 8,3% | | |
Дані таблиці свідчать про те, що найвищий рівень навчальних досягнень в учнів 2 класу (учитель Личман В.П.). У порівнянні з 2016-2017 н.р. якість знань учнів початкових класів підвищилась на 1,6%, відповідно середній бал – на 0,3.
Школа II ступеня – 5 класів, 64 учні , з них закінчили навчальний рік:
клас | Кількість учнів | Почат. | Серед. | Дост. | Висок. | Якість знань | Середній бал |
5 | 13 | 0 | 8 | 4 | 1 | 38,5% | 8,2 |
6 | 12 | 0 | 10 | 2 | 0 | 16,7% | 6,6 |
7 | 20 | 0 | 14 | 5 | 1 | 30% | 7,4 |
8 | 5 | 0 | 3 | 2 | 0 | 40% | 6,8 |
9 | 14 | 0 | 10 | 4 | 0 | 28,6% | 7,4 |
Разом | 64 | 0 | 45/ 70,3% | 17/ 26,6% | 2/ 3,1% | 29,7% | 7,3 |
Дані таблиці свідчать про те, що найвищий рівень навчальних досягнень в учнів 5 класу. (Класний керівник Путінцева Ю.М.)У порівнянні з 2016-2017 н.р. якість знань учнів середньої ланки знизилась на 3,2 %, але середній бал підвищився на 0,2.
Протягом навчального року адміністрацією школи з метою аналізу ефективності впровадження допрофільного навчання, розподілу варіативної складової навчального плану на 2017/2018 н.р. було вивчено рівень навчальних досягнень з предметів, рівень підготовки учнів до ДПА, проведено анкетування учнів, опитування батьків, обговорення питань профілізації на нарадах.
Школа III ступеня – 2 класи , 20 учнів, з них закінчили навчальний рік:
клас | Кількість учнів | Почат. | Серед. | Дост. | Висок. | Якість знань | Середній бал |
10 | 13 | 0 | 10 | 2 | 1 | 23,1% | 6,6 |
11 | 6 | 1 | 4 | 1 | 0 | 16,7% | 6,6 |
| | | | | | | |
Разом | 19 | 1 | 14 | 3 | 1 | 21,1% | 6,6 |
Дані таблиці свідчать про те, що рівень навчальних досягнень учнів старшої школи у порівнянні з 2017-2018 н.р. знизився на 0,5 %, а середній бал – на 0,4.
Моніторинг результатів складання учнями державної підсумкової атестації в 4,9,11 класах дав змогу виявити:
- підтвердження учнями під час проходження ДПА річних оцінок;
визначити кількість учнів, які понизили чи підвищили оцінку з певних предметів.
Результати державної підсумкової атестації учнів 4 класу свідчать про якісне засвоєння навчального матеріалу учнями.
№ з/п | Навчальний предмет | Загальна кількість учнів 4 класу | Кількість учнів, які складали атестацію | Рівень навчальних досягнень | Якість знань | Ссередній бал |
Початковий | Середній | Достатній | Високий |
1 | Українська мова | 15 | 15 | 0 | 3/ 20% | 11/ 73,3% | 1/ 6,7% | 80% | 8 |
3 | Математика | 15 | 15 | 0 | 2/ 13,3% | 7/ 46,7% | 6/ 40% | 86,7% | 8,6 |
ДПА з української мови в 4- му класі показала, що учні мають достатній рівень мовленнєвих і правописних умінь, практично уміють застосовувати мовні знання. Оцінки підтвердили – 4 учні – 26,7%.
Оцінки знизили – 1 учень – 6,7 % . Оцінки підвищили – 10 учнів –66,6 %
ДПА з математики у 4-му класі показала, що учні на достатньому рівні засвоїли математичні знання. Уміють застосовувати вивчений матеріал під час виконання завдань з багатоцифровими числами, вміють їх порівнювати та знаходити добуток , знають правила обчислення площі прямокутника і використовують його під час практичних завдань, розв’язують задачі натри дії , знаходять значення числових виразів. Оцінки підтвердили – 2 учні – 13,3%. Оцінки знизили – 1 учень – 6,7 %. Оцінки підвищили – 12 учнів –80 %.
Державна підсумкова атестація за курс базової середньої школи в 9 класі проводилася з української мови (диктант), математики, біології (всі предмети письмово).
Показники державної підсумкової атестації учнів 9-го класу у 2017-2018 н.р наведені в таблиці.
№ | Предмет | Загальна кількість учнів 9 класу | Кількість учнів, які складали атестацію | Рівень навчальних досягнень | Якість знань |
Початковий | Середній | Достатній | Високий |
1 | Українська мова | 14 | 14 | 0 | 5/ 35,7% | 7/ 50 % | 2/ 14,3% | 64,3% |
2 | Математика | 14 | 14 | 0 | 6/ 42,9% | 8/ 57,1% | 0 | 57,1% |
3 | Біологія | 14 | 14 | 0 | 2/ 14,3% | 9/ 64,3% | 3/ 21,4% | 85,7% |
З української мови (учитель Железняк Т.М.) підтвердили результати річного оцінювання 5 учнів (35,7%), 8 учнів (57,1%) підвищили, 1 учень (7,1%) його знизив на 1 бал. З математики (учитель Видиш Л.О.) 3 учні (21,4%) підтвердили результати річного оцінювання, 11 учнів (78,6%)його підвищили. З біології (учитель Міщенко Г.М.) 2 учні (14,3%) підтвердили результат річного оцінювання, 12 учнів (85,7%) його підвищили.
У 2017-2018 н.р. ДПА для учнів 11 класу проводилась у формі ЗНО. Найвищий показник якості знань з фізики (учитель Макарець О.В.). та з англійської мови (учитель Шевченко К.В.). 0% якості знань з математики (учитель Видиш Л.О.), біології та географії (учитель Кондратенко Л.В.)
№ | Предмет | Загальна кількість учнів 11 класу | Кількість учнів, які складали атестацію | Рівень навчальних досягнень | Якість знань |
Початковий | Середній | Достатній | Високий |
1 | Українська мова | 6 | 6 | 1/16,7% | 3/ 50% | 2/ 33,3% | 0 | 33,3% |
2 | Математика | 6 | 1 | 0 | 1/100% | 0 | 0 | 0% |
3 | Історія України | 6 | 5 | 0 | 4/80% | 1/20% | 0 | 20 % |
4 | Біологія | 6 | 2 | 1/50% | 1/50% | 0 | 0 | 0% |
5 | Географія | 6 | 1 | 0 | 1/100% | 0 | 0 | 0 |
6 | Фізика | 6 | 1 | 0 | 0 | 1/100% | 0 | 100% |
7 | Англійська мова | 6 | 2 | 0 | 1/50% | 1/50% | 0 | 50% |
З української мови (учитель Железняк Т.М.) підтвердили результати річного оцінювання 4 учні (66,7%), 1 учень (16,7%) підвищив на 2 бали, а 1 учень (16,7%) його знизив на 1 бал. Оцінку початкового рівня отримала Прокопенко Яна. З математики (учитель Видиш Л.О.) 1 учень (100%) знизив результат річного оцінювання на 1 бал. З біології (учитель Кондратенко Л.В.) 1 учень (50%) підвищив результат річного оцінювання на 2 бали, 1 учень (50%) – знизили його на 1 бал. Оцінку початкового рівня отримала Білогурова Світлана. З англійської мови (учитель Шевченко К.В.) 2 учні (100%) знизали результати річного оцінювання. Розбіжність складає 3 бали у Бобракова Владислава і 1 бал у Папушенка Романа, що говорить про необ’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів. З історії України (учитель Дунай С.П.) 2 учні (40%) підтвердили результати, 1 учень (20%) – знизив, а 2 учні (40%)- підвищили. З географії (учитель Кондратенко Л.В.) 1 учень (100%) знизив результат річного оцінювання на 3 бали. З фізики (учитель Макарець О.В.) 1 учень (100%) знизив результат річного оцінювання на 1 бал.
№з/п | Предмет | Учитель | Підтвердили результати річного оцінювання | Підвищили результати річного оцінювання | Знизили результати річного оцінювання |
1 | Українська мова | Железняк Т.М. | 4 | 1 | 1 |
2 | Математика | Видиш Л.О. | 0 | 0 | 1 |
3 | Історія України | Дунай С.П. | 2 | 2 | 1 |
4 | Біологія | Кондратенко Л.В. | 0 | 1 | 1 |
5 | Географія | Кондратенко Л.В. | 0 | 0 | 1 |
6 | Фізика | Макарець В.І. | 0 | 0 | 1 |
7 | Англійська мова | Шевченко К.В. | 0 | 0 | 2 |
Разом | 6 | 4 | 8 |