Besucherzahler male order brides russia
счетчик посещений

Матеріали для проведення 1 уроку 2017-2018 н.р.

Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році

Про структуру 2017/2018 н.р. та навчальні плани загально-освітніх навчальних закладів



Міністерство освіти України







Graffiti Decorations(R) Studio (TM) Site Promoter
Каталог сайтов города Сумы

Робота з обдарованими дітьми


АНКЕТА для орієнтовного дослідження творчої обдарованості особистості учня
Інструкція: нижче приведені якості, котрі притаманні учням. Позначте знаком " + " ті якості, котрі Ви відмічаєте в учнях. Знаком " -" позначте ті якості, котрі Вам не подобаються.

Переглянути повністю
Завантажити

Картка динаміки розвитку учня

Переглянути повністю
Завантажити

Методичні рекомендації по роботі з батьками обдарованих дітей
Параметри, які характеризують обдарованість у дітей 1. Випереджувальний розвиток пізнавальної сфери, що проявляється у високій пізнавальній активності і виражається кмітливістю та здатністю переробляти великий об'єм інформації і робити інтуїтивні висновки (інсайти), чудова пам'ять, що базується на ранньому мовному розвитку та добре розвиненому абстрактно-теоретичному мисленні; здатність до класифікації та категоризації інформації і досвіду.

Переглянути повністю
Завантажити

Поради вчителю при роботі з обдарованими дітьми
Своєчасно знайти, виховати й розвинути задатки і здібності у своїх вихованців, своєчасно розпізнати в кожному його покликання - це завдання сучасної школи

Переглянути повністю
Завантажити

Ознаки обдарованої дитини
Дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ;
У ранньому віці здатні простежувати причинно - наслідкові зв'язки, робити правильні висновки;
Легко справляються з пізнавальною невизначеністю, із задоволенням сприймають складні довгострокові завдання...

Переглянути повністю
Завантажити

Перевірте здібності вашої дитини. Можливо, вона геній?
Чи випадало вашій дитині знаходити незвичне примінення якому-небудь предмету?
Чи змінює вона свої уподобання?
Чи любить малювати абстрактні картини?
Чи любить малювати уявні предмети?
Чи любить фантастичні історії?
Складає вона оповідання чи вірші?
Любить вирізати витіюваті, химерні фігурки?

Переглянути повністю
Завантажити

Психологічний аналіз особистості обдарованих дітей
1. Відчуття невдоволення собою. Обдаровані діти дуже критично ставиться до власних досягнень, часто незадоволені досягнутим. Звідси - відчуття власної неадекватності та низька самооцінка...

Переглянути повністю
Завантажити

Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми
1. Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми.
2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина буде частіше від інших переможцем, що може викликати неприязнь до неї.

Переглянути повністю
Завантажити

РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДИТИНИ
ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ, ВИХОВАТЕЛЮ
1. Володійте знаннями вікових та індивідуальних особливостей дитини.
2. Виявляйте терпіння до дитини. Нетерплячість - перший показник вашої невпевненості в собі.
3. Будьте послідовними у вимогах до дитини.

Переглянути повністю
Завантажити

Соціальні та індивідуально-психологічні особливості обдарованих дітей
Поняття обдарованість у пересічної людини асоціюється з поняттям „високий інтелект". Постає питання „Чому у дітей з високим інтелектом виникають проблеми, яких не мають їхні „нормальні однолітки"?
Психологи вважають, що інтелектуально обдаровані діти мають цілу низку проблем:...

Переглянути повністю
Завантажити

ТЕСТ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК МИСЛЕННЯ
(тест для визначення логічних здібностей)
У кожному питанні відзначте один варіант відповіді, який Ви вважаєте правильним.
1. «Лопата» так відноситься до «копати», як «ніж» до:...

Переглянути повністю
Завантажити