Тема : “Протилежність: величина/розмір” за програмою “Впевнений старт “.
– Під час вивчення теми діти свідомо й активно вживали у мовленні слова тематичного словника (широкий, вузький, великий, малий, високий, низький, короткий, довгий; величина, більший, менший);
– виявляли розуміння, що параметри величини (ширини, довжини, висоти ваги) є також ознаками предметів та об’єктів разом із кольором, формою та визначаються лише в порівнянні одного предмета з іншими;
– називали предмети й об’єкти, додаючи 2-3 їх ознаки ( колір, форма, величина);
– відтворювали сюжети відомих текстів за допомогою дорослого;
– показували рухами рук параметри величини (великий, малий, високий, низький тощо);
– імітували рухи знайомих тварин з урахуванням означених їх характеристик (ведмідь ступає важко, повітряна кулька літає легко)
